diumenge, 10 de novembre del 2013

Una sortida per obrir tots els sentits

Hola a tots i totes!

Avui l'entrada al blog serà molt breu perquè davant d'una imatge diuen que no calen les paraules...I malgrat no estic d'acord en moltes ocasions amb aquetss tipus de frases fetes he de dir que aquest cop m'he de callar i afirmar-la.

El dijous passat vaig tenir el plaer d'experimentar una pedagogia que va més enllà de l'aula i que permet aprendre tant continguts que es podrien donar a classe com valors. Això és prou important ja que a l'escola s'han de donar valors i no em refereixo a valors religiosos, ni referits a la sexualitat, ni polítics, etc. Em refereixo a valors com la tolerància, el respecte, la implicació, la lluita, la concentració, la superació, entre d'altres que continuen en aquesta línia.

Aquesta pedagogia és la de la muntanya i sens dubte puc afirmar que és interessantísima practicar-la per un mateix i amb futurs educands ja que tots sortirem guanyant, ja que els valors s'aprenen amb un viatge a través de la muntanya, en el que, et trobes directament amb la natura, amb dificultats, ambm companys que demanen ajuda i dels que necessites que t'ajudin. Però sobretot, vull ressaltar que et trobes en un moment de reflexió personal i col·lectiu.

Bueno més enllà de tot el que pugui dir vull animar a ttos i totes a que ho proveu i si ja ho heu fet, que repetiu l'experiència!

Aquí us deixo una foto d'aquell dia i sobretot si aneu a fer una sortida així aprofiteu per fer activitats, desconnectar i gaudiu del bon temps!


Moltes gràcies i no oblidis comentar,

Irene Antúnez González.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada